Regulamin

Regulamin zakupów

Sklep internetowy SklepFlorysty.pl, dostępny pod adresem http://www.sklepflorysty.pl, prowadzony jest przez F.U.H. Raven, ul. Bociana 22a, 31-231 Kraków, NIP: 8132723863, Regon: 180074786, tel. 12 312 80 80, e-mail: kontakt@sklepflorysty.pl (dalej: SklepFlorysty.pl lub Sprzedawca).

  1. Sklep internetowy SklepFlorysty.pl prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia można składać przez stronę http://www.sklepflorysty.pl 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny. Sprzedawca dopuszcza możliwość przyjęcia zamówienia za pośrednictwem telefonu lub e-maila jednak pierwsze zamówienie musi być złożone za pośrednictwem sklepu internetowego.
  2. Oferta SklepuFlorysty.pl skierowana jest wyłącznie do podmiotów gospodarczych (m.in. kwiaciarni, salonów florystycznych, dekoratorskich, sklepów, zakładów pogrzebowych), jako źródło ich zaopatrzenia w potrzebne artykuły. Zakupów w sklepie dokonać może także firma lub jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną (dalej: Kupujący). Sklep nie prowadzi sprzedaży detalicznej, konsumenckiej.
  3. Oferta sklepu jest ważna tylko na terenie Polski.
  4. Wymagania sprzętowe dla złożenia zamówienia: komputer wyposażony w przeglądarkę internetową i dostęp do sieci Internet.
  5. Kupujący przed dokonaniem zakupu musi zarejestrować się w SklepieFlorsyty.pl i podać informacje dotyczące prowadzonej przez niego działalności gospodarczej (adres, NIP, REGON), które pomogą Sprzedającemu w zweryfikowaniu Kupującego i posłużą do wystawienia faktury  oraz wysłania zakupionego w SklepieFlorsyty.pl towaru.
  6. Kupujący, który posiada już konto w SklepieFlorysty.pl, aby dokonać zakupu musi przesłać umieszczony w "koszyku" poprawnie wypełniony formularz zamówienia. W ciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia otrzyma drogą mailową potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji.
  7. Ponieważ stany magazynowe widoczne w SklepieFlorysty.pl są aktualizowane z centralą Opiflor w Niemczech tylko raz na dobę, Sprzedawca ma prawo odmówić realizacji zamówienia np. z powodu braku określonego produktu, lub niemożności zrealizowania zamówienia w określonym przez Klienta czasie. W przypadku zamówień opłaconych Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu zapłaconych pieniędzy w terminie do 7 dni kalendarzowych.
  8. W momencie potwierdzenia  przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia do realizacji dochodzi do przyjęcia oferty i zawarcia umowy sprzedaży na odległość pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym.
  9. SklepFlorysty.pl zastrzega sobie prawo do odmowy zrealizowania zamówienia w sytuacji, kiedy historia współpracy podważa wiarygodność i rzetelność klienta oraz w przypadku, gdy formularz zamówienia zostanie przez Kupującego niepoprawnie lub niekompletnie wypełniony, bądź gdy zamówienie wzbudza wątpliwości pod względem wiarygodności zawartych w nim danych.
  10. Po weryfikacji Kupującego zamówienie zostaje wprowadzone do systemu i przekazane do realizacji. Od tej pory nie ma już możliwości wprowadzenia w nim zmian typu "dodanie/usunięcie pozycji".
  11. Wszystkie zamówienia realizowane są w kolejności ich napływania do wyczerpania zapasów.
  12. W przypadku chwilowego braku towaru w magazynie kupujący jest informowany o tym fakcie i związanym z tego powodu wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Kupujący nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia, może całkowicie zrezygnować z zamówienia, bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.
  13. Kupujący, który posiada już konto w SklepieFlorysty.pl i dokonał przynajmniej jednego zakupu, kolejne zamówienia może składać także drogą e-mailową: kontakt@sklepflorysty.pl lub telefonicznie 12 312 80 80 (tylko w dni robocze w godzinach 09-15).
  14. Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym SklepFlorysty.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  15. Niektóre produkty są sprzedawane w opakowaniach zbiorczych (np. po 6 szt.). Cena widniejąca w karcie danego produktu dotyczy 1 szt. (np. 5 zł). Ponieważ sprzedawane są wyłącznie całe opakowania, dlatego ostateczna cena za ten produkt będzie iloczynem ceny za 1 sztukę oraz ilości sztuk w opakowaniu (np. 5 zł x 6 szt. = 30 zł).
  16. Artykuły z oferty sezonowej (Wiosna/Lato lub Jesień/Zima) są dostępne wyłącznie do wyczerpania zapasów magazynowych i Sprzedający zastrzega sobie możliwość niedostępności danego produktu.
  17. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych SklepFlorysty.pl są cenami brutto (tj. zawierają podatek VAT). Podane ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy. Wiążąca dla stron jest cena widniejąca przy produkcie w momencie składania zamówienia przez Klienta. Na każdy sprzedany towar Sprzedawca wystawia faktury VAT.
  18. Minimalna wartość zamówienia, które Sprzedawca może przyjąć do realizacji wynosi 200 zł.
  19. Sprzedawca akceptuje następujące formy płatności:

    • przelew tradycyjny - Zamówiony towar zostanie zarezerwowany dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym F.U.H. Raven. Od tego dnia liczony jest także czas realizacji zamówienia.
    • płatności online – Podmiotem świadczącym obsługę płatności elektronicznych jest Dotpay sp. z o.o. / BlueMedia S.A. Z chwilą potwierdzenia dokonania płatności, zamówienie jest przekazywane do realizacji.
    • płatność kartą - Rozliczenia transakcji kartą kredytową/płatniczą (Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro) przeprowadzane są za pośrednictwem BlueMedia S.A. Z chwilą uzyskania pozytywnej autoryzacji zamówienie jest przekazywane do realizacji.
    • za pobraniem – za zamówiony towar Klient płaci kurierowi w momencie odbioru przesyłki. Wybór tej opcji wiąże się z dodatkową, stałą opłatą w wysokości 5 zł.

     

  20. Przesyłki są dostarczane w ciągu 5-8 dni roboczych.
  21. Jeżeli zamówienie zostało złożone w dniu roboczym po godzinie 12:00, czas realizacji zamówienia  liczony jest od następnego dnia.
  22. Zamówienia złożone w piątek po godz. 12:00 będą przetwarzane dopiero w poniedziałek i od tego momentu będzie liczony czas realizacji.
  23. Zamówienia złożone w weekend oraz święta lub dni ustawowo wolne od pracy będą przetwarzane następnego dnia roboczego i od tego momentu będzie liczony czas realizacji.
  24. W szczycie sezonu (okres poprzedzający Walentynki, Wielkanoc, Wszystkich Świętych i Boże Narodzenie)
    czas realizacji zamówienia może się wydłużyć.
  25. W wyjątkowych sytuacjach zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia czasu realizacji zamówienia, przy czym Kupujący zostanie każdorazowo poinformowany o takim fakcie.
  26. Jeżeli przelew tradycyjny tytułem przedpłaty nie zostanie zaksięgowany na koncie Sprzedawcy w ciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, zamówienie zostanie anulowane.
  27. Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia liczony będzie od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.
  28. Zamówiony towar dostarczamy wyłącznie na terenie Polski korzystając z usług firm kurierskich (DPD, DHL lub UPS). Zakupiony towar wysyłamy bezpłatnie, jeżeli wartość pojedynczego zamówienia przekroczy 600 zł. W przeciwnym wypadku Kupujący będzie dodatkowo obciążony kosztem transportu (30 zł opłata zryczałtowana przy przedpłacie, 35 zł opłata pobraniowa). UWAGA: powyższe warunki dostawy nie dotyczą nadania przesyłek pozagabarytowych (np. meble i inne duże przedmioty o nieregularnych kształtach). Wtedy cena będzie ustalana indywidualnie.
  29. Podczas odbioru przesyłki Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka jest oryginalnie zapakowana oraz czy nie posiada ona widocznych uszkodzeń zewnętrznych. W razie stwierdzenia tego typu uszkodzeń prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera, aby mógł on sporządzić stosowny protokół. Sporządzenie protokołu będzie podstawą do dokonania przez Kupującego zwrotu zapłaty za uszkodzony produkt lub jego wymiany na wolny od wad. Reklamacje prosimy zgłaszać do 3 dni od momentu otrzymania przesyłki pod numerem telefonu (12) 312-80-80 bądź drogą mailową kontakt@sklepflorysty.pl, w celu ustalenia toku dalszego postępowania reklamacyjnego.
  30. W przypadku nie podjęcia przesyłki "za pobraniem" Kupujący zostanie obciążony wszystkimi kosztami logistycznymi związanymi z obsługą złożonego przez siebie zamówienia, nawet jeżeli zamówienie za sprawą swej wartości było zakwalifikowane do bezpłatnej dostawy.
  31. Dokonując zakupu bądź rejestracji Kupującego akceptuje niniejszy regulamin i wyraża zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie przez sprzedawcę danych osobowych Klienta w celu i w zakresie potrzebnym dla wykonania przez Sprzedawcę zamówienia (tj. dla dostarczenia Kupującemu przesyłki i dokonania rozliczeń) oraz późniejszych działań marketingowych Sprzedawcy.
  32. Każdy z Kupujących ma prawo wglądu w swoje dane. Na pisemną prośbę zainteresowanego podmiotu F.U.H. Raven natychmiast zaprzestanie przetwarzania danych do celów marketingowych.
  33. Sprzedawca może zbierać informacje, celem przechowywania ich lokalnie na urządzeniu Kupującego, korzystając z mechanizmu pamięci przeglądarki przy użyciu plików „cookies”.
  34. Dane osobowe użytkowników Sklepu przetwarzane są na podstawie zgody osób, których dotyczą lub gdy jest to konieczne do realizacji zamówienia, gdy osoba której dane dotyczą jest jej stroną lub gdy jest to niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy sprzedaży na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  35. Osobom, których dane zostały przez Sprzedającego zebrane, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, poprawiania ich oraz wniesienia pisemnego umotywowanego żądania zaprzestania ich przetwarzania, a także sprzeciwu wobec tego.
  36. Zasady przetwarzania danych osobowych, polityki prywatności oraz polityki plików „cookies” uregulowane zostały w dokumencie „Polityka prywatności i cookies” dostępnym tutaj.
  37. Istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru do 14 dni od daty jego zakupu (w tym wypadku dostarczenia przesyłki). W takim przypadku Kupujący otrzymuje zwrot pieniędzy na konto bankowe w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru Sprzedającemu. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Kupującego kartą płatniczą Sprzedawca dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Kupującego.
  38. Przed zwrotem towaru należy wcześniej poinformować pisemnie (mailowo) Sprzedawcę o tym fakcie, a towar należy odesłać do biura handlowego naszej firmy, na adres: F.U.H. Raven, ul. Bociana 22, 31-231 Kraków wraz z kopią faktury oraz dokładnym opisem, które produkty zostają zwrócone. Na Kupującym spoczywa obowiązek odpowiedniego zabezpieczenia towaru do transportu. Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów użycia i musi zostać odesłany w stanie, w którym trafił do Kupującego.
  39. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy (zgodnie z art. 71 k.c.).
  40. Wszystkie zdjęcia i opisy zamieszczone w sklepie internetowym SklepFlorysty.pl stanowią własność F.U.H. Raven i są chronione prawem autorskim i prawami pokrewnymi.
  41. SklepFlorysty.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie (zmiana cen nie dotyczy zamówień już przyjętych do realizacji), wprowadzania nowych towarów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych oraz do wprowadzania w nich zmian.
  42. SklepFlorysty.pl zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w dowolnym czasie.
  43. Aktualna wersja regulaminu jest publikowana i dostępna do pobrania na stronie internetowej.

 

Regulamin obowiązuje od 17.02.2014 (zaktualizowany 24.05.2018).

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl