Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty.

Podczas odbioru przesyłki Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka jest oryginalnie zapakowana oraz czy nie posiada ona widocznych uszkodzeń zewnętrznych. W razie stwierdzenia tego typu uszkodzeń prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera, aby mógł on sporządzić stosowny protokół. Sporządzenie protokołu będzie podstawą do dokonania przez Kupującego zwrotu towaru, jeśli uszkodzeniu uległ również otrzymany produkt.

Zwroty są także uwzględniane w przypadku omyłkowego wysłania innych produktów niż zostały zamówione.

W przypadku uszkodzonych bądź omyłkowo przysłanych produktów prosimy o niezwłoczny kontakt ze SklepemFlorysty.pl (do 3 dni od momentu otrzymania przesyłki) pod numerem telefonu (12) 312-80-80 bądź drogą mailową kontakt@sklepflorysty.pl, w celu ustalenia dalszego postępowania reklamacyjnego.

Z reguły reklamację uwzględniamy na podstawie przysłanych nam zdjęć uszkodzonych lub błędnie wysłanych artykułów z dokładnym opisem, której faktury reklamacja dotyczy.

Zgodnie z art. 2 i 10 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny do 10 dni od daty jego zakupu (w tym wypadku dostarczenia przesyłki). W takim przypadku Kupujący otrzymuje zwrot pieniędzy na konto bankowe lub przekazem pocztowym w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru Sprzedającemu.

Towar należy odesłać do biura handlowego naszej firmy, na adres: F.U.H. Raven, ul. Bociana 22, 31-231 Kraków wraz z kopią faktury oraz dokładnym opisem, które produkty zostają zwrócone (formularz zwrotu towaru).

Koszty wysyłki w tym wypadku pokrywa Kupujący, na nim również ciąży obowiązek odpowiedniego zabezpieczenia towaru do transportu. Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów użycia i musi zostać odesłany w stanie, w którym trafił do Kupującego.

Jeżeli podany przez Państwa adres wysyłki jest niepoprawny w związku z czym przesyłka zostanie zwrócona do siedziby firmy istnieje możliwość ponownej wysyłki jednak doliczone zostaną ponownie koszty transportu.

Pobierz formularz zwrotu towaru.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl